BAHS

Søk

Mottatt brev fra oss?

Trolig betyr dette at du skylder penger til en av våre kunder. Betaler du innen forfall så slipper du økte omkostninger og flere henvendelser fra oss. Les mer...

 

Er det noe med kravet du lurer på eller ønsker å diskutere med oss setter vi pris på om du tar kontakt så snart som mulig.  Du kan eventuelt logge deg inn på "Din Side" med brukernavn og passord som oppgitt på fakturaen du har mottatt.

Hva om jeg ikke kan betale fakturaen?

Det viktigste for deg dersom du ikke er i stand til å betale fakturaen, er å kontakte vår kundeservice på telefon 33 48 62 00.  Vi vil da se om det kan være noen alternativer som kan passe din situasjon slik at saken kan løses.

Er du uenig i kravet?

Ta kontakt med vår kundeservice på telefon 33 48 62 00, slik at vi kan ta din henvendelse videre med vår oppdragsgiver.

Betalingsanmerkning?

Dersom du ikke betaler kravet, vil en av de største konsekvensene av dette være at du får betalingsanmerkninger. Betalingsanmerkningene blir registrert hos kredittopplysningsbyråer, og banker, mobiloperatører, kredittkortselskap etc.  ønsker i de fleste tilfeller ikke å gi deg lån eller kreditt dersom du har betalingsanmerkninger.

En betalingsanmerkning skal slettes omgående når du har gjort opp for deg.

Venn tipset!

Din venn har blitt sendt en e-post om denne artikkelen.

Logo
BAHS Kapital AS

Framnesveien 3A,

Postboks 1700 Kilen

N-3206 Sandefjord
 
+47 33 48 62 00
post@bahs.no
Gå til fullversjon